[ [ Hm... heldress.. ] ]



B R A    E L L E R    A N U S  ? ?


Slank in på en blogg ägd av en norsk tjej  Lene-Marie och hittade en intressant heldress hon hade beställt.

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag skulle kunna tänka mig en eller inte. Nåt inom mig säger att dom är skapligt coola och att jag måste skaffa mig en så fort jag har råd till det (rätt dyra. minst 900 kr) men nåt annat säger att man aldrig skulle kunna visa sig ute med en sån. Ok, det beror ju på vad för färg man tar. Men dom är ju jävligt speciella.

Man hittar dom exempelvis på:   www.heltdress.no
Om man inte vill ha en konstig färg hittar man på:  www.onepiece.no




Men hur som helst skulle jag ju givetvis ta denna om jag skulle kirra en! ;)




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback