[ [ "Nu ska vi parta så hela baltikums horor blir avundsjuka!" ] ]


-  " Jag undrar var Mange och Tina är.. Dom kanske tror att vi har sex.. "
(Vi sitter och asgarvar och fattar nada)
-  " Ja.. När vi var hos dom i söndags, så hade vi ju sex... "
Mamma tillägger ironiskt och garvar:
-  " Jahaa! Hade ni sex hos dom sist?? Ja men dåså, då är det väl därför dom inte kommer Nu då..! "


Ja... mormor vetni, hon kan hon med hon.. På tal om grodor ur munnen.. hahah..
(Ett missförstånd om KLOCKAN 18. Inget annat...:P och jag vill tillägga att M och T dök upp 5 min senare..)






Nu har jag packat det mesta till avfärden på fredag! Typ halva garderoben som jag så fint sa till Mimi att jag Inte skulle göra. Jag kan vara en lögnare.. Men det bjuder jag på! Yihaa!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback