[ [ Panik!! ] ]


Det är ju fan inte sant alltså.. Hur FAN kan man glömma sin kontokod!?

Jag gick ner i godan ro för att köpa cigg. Pip! 'sätt in kortet och slå kod'

Och vad fan slår jag? Inte rätt iaf! Jag glömde totalt bort koden.
Det stog helt still!

Jag provade 2 gånger med olika och det funkade inte, tillslut säger killen:
"Ja.. nu har du ju bara en gång kvar, sen..." och skakade på huvudet.

WHAT!?

Paniken växte. Var tvungen att ta ut kortet och typ chilla ner hjärnan lite. Stog o bara gapade i 5 min innan jag kom på det! hahah. Helt otroligt. Första gången det händer.



Men jag skyllde på vaccinsprutan......;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Det har hänt mig oxå en gång, ja kom inte på koden på 2 dagar!! helt hjärnsläpp, men sen kom ja på den som tur va :)

2009-11-06 @ 06:14:37
Postat av: Mickan

men shit! fan va jobbigt!! hahah

2009-11-06 @ 18:22:01
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback