[ [ Vaccinad ] ]


Då var det klart! Känner en mindre smärta i armen men än så länge inga tecken på att nå annat smyger sig på. Det återstår att se imorn. Kanske inte ens tar mig upp ur sängen, vem fan vet? :P

Kön tog 1.5 timme och var inte mer än ca 5-6 m. Och dom hade ett skumt system. Därav den långa väntetiden.

Det stog en familj framför oss med 3 små grabbar i åldrarna 3  5 och 8 kanske. Den minsta levde rövare av tristess i väntan på att bli stucken.
Vi hörde inte från början, men i nåt sammanhang hörde vi att han sa till nån annan som väntade  "...sprit och godis, som vi får på dagis" alla började garva och föräldrarna skratt-skämdes (Antar att han menade handsprit, för det stog en flaska bakom honom på ett bord)


Vid ett senare tillfälle håller han på och spelar allan med sin storebror och hela tiden säger "Ajj! Min rumpa!"
Men sista gången ändrade han sig och utbrast "Ajj! Min rum... min HÄCK!!"
Åter igen började alla garva, föräldrarna röda i ansiktet och skämdes lite fint... hahah...



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback