[ [ År och dagar! ] ]


Sen jag var på Thuns!

Men ikväll var jag där. Idag for vi 3 tjejer från jobbet dit efter dagens slut, och gick på modevisning. Det var riktigt kul faktiskt! Det var många olika åldersgrupper som modellade, den minsta- lilla Linn 4 år. Galet söt!

Killarna (2 karlar och en yngre kille på ca 25) härjade loss ganska bra måste jag säga. Deras olika 'nummer' var helt klart bäst. Första svängen började med att ena bar på en naken skyltdocka med en lapp för pitten där det stog klart och tydligt FREDRIK på. Visade sig sen att den där Fredrik var en som tydligen brukar vara med dom andra åren men bangade i år :P
Sen körde dom loss med luftgitarrer, och sista svängen var dom utklädda till ryssar och stampade takterna till Tingaling-låten haha.

Efter modevisningen bjöds det på vin och potatissallad&rostbiff-baguetter. Yummi! (jag snodde med mig en till sen när vi gick hem, så har jag matlådan klar till imorn ;)


Lite shopping blev det också.


4 st kaffemuggar med fint blommönster på och en tunika.



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback