[ [ faller för grupptryck ;) ] ]


Har ju ändå inget vettigare för mig så här på nattekvisten så jag kan väl haka på detta:

Jag har blivit utmanad av Veronica!
Regler- Det är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer + den du fått av och berätta för dom. (eh?)
Varje svar måste börja på första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om den person som utmande dig, har samma bokstav som du, får du inte ge samma svar som han/hon gjort! Du får heller inte skriva samma svar 2 gånger eler skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)'

Vad heter du? Mikaela
Ett ord på 4 bokstäver? Mupp
Ett flicknamn? Mimi
Ett pojknamn? Max
Ett yrke? Magdansös
En färg? Mörkgrön
Ett klädesplagg? Munkjacka
En maträtt? Mc feast
En sak i badrummet? Make up remover
En plats/stad? Mora
En orsak att vara sen? Min lur var på ljudlös
Nåt man skriker? Men va fan!!
En film? Min bästa väns bröllop
Nåt man dricker? Moserande vin
Ett band? Milk Inc
Ett djur? Myrslok
Ett gatunamn? Manhemsgatan
En bil? Mercedez Benz
En sång? 'Min älskling har ett hjärta av snö' (<3)

Dock har inte jag en enda jävel att utmana förutom Ellenor och Mimi då resten typ aldrig läser min blogg knappt ändå (och jag kan ju inte utmana Vera igen haha) så dom resterande 3 får välja sig själva eller nåt...

Natt natt!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback