[ [ helt otroligt.. ] ]


Vad är det som gör att Jag jämt råkar ut för dom mongon som har tvättid innan mig, och låser skiten med sin kolv, men då inte kommer ner i tid till när MIN tid börjar?? Jag tvingade inte mig upp kl 11 för att sitta i en jävla halvtimme i tvättstugegången och VÄNTA! Och dessutom inte ha nån aning om när fanskapet ska komma ner och ta bort sin jävla tvätt, och inse att min började för en halvtimme sen!

Tänk om jag hade haft bråttom?

Dock är vårat system helt sär. På lördagar och söndagar är alla tider framskjutna en timme, så min tid (11- 14.30) är på helgerna från 12- 15. Hon hävdade att hon var nyinflyttad och bott här i 3 dagar och att hon inte lagt märke till den notisen, och väntat till 11.30 och trott att det var grönt.. Men! Man har rätt till en halvtimme. Det är efter EN timme som man får ta den andras tid om den inte kommit ner ännu.

Bah!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback