[ [ Ingen rödvinsdrickare ] ]


Jag gillar inte alls rödvin, det är strävt, känns i käften som att man satt i sig några påsar omogna krusbär och rent ut sagt smakar skit, men ikväll ska jag tammefan ta mig ett glas rött, lägga mig i ett bad och bara vara så jäävla bitter!

Kan ju åtminstone låtsas att jag är ett vinvåp... det ser ju trevligt ut iallafall....;P

Jag ska muttra, jag ska spy sån jävla galla -så jag inte har nån mer att spy dom kommande åren- i min ensamhet åt  www.laredoute.se (tänker inte ens unna dom att länka till skiten!)  för att dom förstörde mitt liv idag.. hmpf!



// Med hemska hälsningar Bitterfittan





Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback