[ [ Ruta ett ] ]


Faan!

Nu är jag där igen. Vem är han?? Hur gammal är han? Vad heter han?

Idag EXAKT 5 månader senare möter jag den där Mr Mystisk igen. Jag skulle vilja vänt håll och gått efter och se vart han tog vägen.

Jag trodde att det var han för ca 2.5 månad sen när jag o Mimi väntade på bussen vid Sivia viadukten. Då var 'han' där igen. Men det kan inte varit han då insåg jag nu, för då ändrade jag nästan inställning till hur jag kände den där söndagen i maj. Men NU var det han jag mötte..


Kanske var en mening med att jag drog på mig mascara i sista sekund innan jag gick ut. Nu kan jag inte sluta le. Så jävla fin kille!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Köpte du den på vaksala marknad?

Tror dom gjorde det.

Allt bra annars?

Va ett tag sedan vi sågs.

Kram

2009-10-11 @ 07:35:18
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback