[ [ 28 sep 2009 ] ]


(I brist på rubrik-fantasi)


Nej, om man skulle ta och sammanfatta lite kanske.. Har inte orkat och haft tid att uppdatera på några dagar har jag upptäckt.

Fredagen erbjöd fest ute i Jälla i Johans familjehem. Päronen i Turkiet. Då passar han på den fulingen :) Men trevligt hade vi, trots att ca 9 pers av 40 inbjudna kom (chockerande? nej!)
Jag sulade i mig en hel kvarting och tro det eller ej, jag fick bara en skön fylla. Var bara lagom full och glad i hågen. Inte ett dugg jäkla bakis, knappt så jag märkte när jag vaknade igår att det hade druckits kvällen innan.

Vi spelade Wipe out och Buzz.
Jag slog Mimi rejält i Wipe out- TROTS att jag var full och att det var MIMI jag körde mot! Mästaren av tvspel liksom. I cant believe it!

Senare på natten blev jag o Mimi en smula sentimentala och visade Anna massa klipp på våran numera döda katt haha. Hon var nog måttligt intresserad innerst inne..

Jag somnade runt 3 i fåtöljen (mest pga av trötthet då jag jobbat o hade sovit ett fåtal timmar natten innan) när Micke och Robban satt och lirade street fight.

Fick sen höra igår över en pizza att jag tydligen hade tänkt släpa med mig blomkrukan ner i sovrummet när Johan hade försökt väcka mig för att jag skulle gå ner och lägga mig ist. hahah.. Jag kan inte sätta fingret på om jag minns det eller inte, men ändå känns det som det för jag har för mig att det var grogglaset jag skulle greppa tag i egentligen, för det stog precis brevid blomkrukan hahah.

Sängen väntar!


Kommentarer
Postat av: Carro.

Det var en trevlig kväll, overall, ändå :) drog också nästan i mig min kvarting men blev bara lite skönt fnittrig. Lite tråkigt med folket bara kanske, haha. Vi blev inte så många ;)

2009-09-29 @ 19:45:40
Postat av: Mickan

jaa... jag kan verkligen inte klaga tycker jag... vi hade det soft liksom.. lallade runt bara..



hm.. ja tror fan bolaget har blåst oss alltså!! :O :P

2009-09-29 @ 20:20:39
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Mimi

Slog du mig i wipeout?

2009-09-29 @ 21:09:46
URL: http://rivella.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jaaa! jag gjorde ju det! EN gång.. och innan slog jag carro. Och jag har för mig att jag slog dig rätt bra dessutom :P:P

2009-09-29 @ 22:59:25
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Mickan

eller ja kanske inte slog carro.... nu blir jag osäker...

2009-09-29 @ 23:01:24
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Carro.

Kommer ärligt talat inte ihåg vem som fan, det snurrade ju så man fick ont i skallen. Mickan du vann ju överlägset en av gångerna mot mimi där :o

2009-10-02 @ 18:44:37

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback