[ [ big sister-five! *shoodsh!* ] ]


Häromdagen (i måndags tror jag bestämt) satt jag på en sida och dö-glodde på lite smycken. Fick syn på dessa två.


Tänkte direkt  "MIMI vill ha, MIMI it is" och tänkte inte så mkt mer på det. Har inte nämnt nånting om det heller. Pyste in på hennes blogg nu precis.
Vad får jag se? Jo, just dessa två bilder med textraden:

" Här är tips på vad jag vill ha i brevlådan :)
Världshett armband och fräna örhängen med handklovar från cocoo.se "


Känner jag min syster?
Jo vars... ;) haha



Kommentarer
Postat av: Mimi

Hähä!! Ge mig (A)

2009-09-22 @ 11:33:40
URL: http://rivella.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback