[ [ en resa mot döden... ] ]


Vad rör sig i skallen när man sitter i sin bil, på väg nånstans för att ta sitt liv?
Vad tänker man på då??
Passerar livet i revy?
Gråter man?
Är man bara helt tom?
Eller man kanske t.o.m tänker  "Jag åker just nu mot döden.." nonstop? Och att dessutom Fullfölja det också! Vilken konstig känsla det måste vara att sitta i den där bilen.. Med vetskapen att man snart ska stanna den, kliva ur och sen aldrig mer komma hem igen....

Så jävla ledsamt..

En kvinna, 43, var kompis med min jobbarkompis syster, har precis gjort detta. Hon har varit borta sen i torsdags, lämnat mobilen hemma, jobbet och en familj m. man och två tonåringar efter sig. Idag fick hon veta att dom hade hittat ett testamente och kvinnan själv död i skogen mellan Rasbo och Almunge (om jag minns rätt)

VAD kan få en att må så dåligt så att inte ens kärleken till sina barn är Nog för att orka ta sig igenom livet??



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Usch va hemskt det lät.. Kan ju bero på många olika saker sånt där. En släkting till mig var på väg att köra ihjäl sig för ett par år sen pga sin manodepressivitet. Han blev som tur var stoppad av polisen och sen fick han äta litium som gjorde honom bra igen. Läskigt att en sån sak som en brist på ett ämne i kroppen kan göra att man vill försvinna.. =/

2009-09-10 @ 21:09:30

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback