[ [ ett litet inlägg före maten.. ] ]


..skadar väl aldrig. köttfärsen har ändå inte tinat riktigt klart ännu.

Vilken film ska jag se senare?
Dirty dancing (kl 22) eller Ghostbusters 2 (kl 23.15) ?

Kan inte riktigt bestämma mig..




Idag när jag stog på jobbet fick jag mig ett litet skratt för övrigt. Stog o wappade då plötsligt mms-gem-ikonen började härja. Stog spänt o väntade på ett spännande mms. Vad var det i det?
Lokes skitblöja (!!) och en text som löd  "Fick en överraskning av Loke nyss! Visst är den vacker? :) Ha en underbar fredag! Kram!"
hahaha.. Hon är ju bra körd, Tina..

Såg henne framför mig stå o asgarva och ha skitkul åt att överraska mig


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback