[ [ skrattig lördag ] ]


Precis hemkommen från Flurran! Fan vad vi har skrattat ikbväll! Jag har hft så jävla kul!! Och jag har btw inte kunnat prata idag  (HAHAH! Jag vet nu vad du, Linda, tänker nu!)

För att citera mina talsvårigheter ikväll och en spårad konversation mellan mig och L ikväll:

- "Hela..!" hahah

M: "Fan vad det är farligt att vara på ÖB ivbland alltså..."
L:  "Fan vad mina ögon kan vara gröna ibland!"

Kan inte sluta garva åt det där.. Varför blir det 'Hela' av alla jävla ord?? Okej om man råkar säga Haj, Tjej (inte könet) eller Tjana, men HELA???! xD

Men jag har ju mina talsvårigheter ibland..


Jag är onykter.. Nog första gången jag bloggar onykter trpor jag..


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback