[ [ snacka om rutin ] ]


Det slog mig nyss, skumt dock att jag inte insett det tidigare, men det jag gör på nätet efter att jag kommit hem från jobbet har verkligen blivit av en rutin, samma ordning Varenda eviga dag. haha.

* Klickar på FB-bokmärket och loggar in.
* Öppnar nytt fönster.
* Loggar in på bloggen och kikar efter ev. nya kommentarer el. gör ett inlägg.
* Loggar ur.
* Kollar i rullgardinen och klickar in på Veronicas blogg.
* Läser och tittar på ev bilder.
* Kollar i rullgardinen och klickar in på Sandras blogg.
* Läser och tittar på ev bilder.
* Kollar i rullgardinen och klickar in på Elles blogg.
* Läser och tittar på ev bilder.
* Klickar på BDB-bokmärket, loggar in och kollar efter ev. nya kommentarer.

Sen gör jag nåt annat.


Every every day.... haha..

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback