[ [ Snälla bara EN natt för fan! ] ]


Men HERREGUUUD!!!
Jag skulle bokstavligt talat göra Vad fan som helst för att den där snubben ska komma till MITT hotell just for one night.. ONE night god damnit!!

I love him...............


Får nog nöja mig med en Pitbullhund.. Det närmaste jag kan komma... haha :(


*en kvart senare*

Neej vet ni vad!?
Nu har jag en lista till med låtar jag vill ha! uj uj... Jag har fått nån jävla R'n'b period igen nu... oooh..!

T.I & Mary J Blige- Remember me
Pitbull- Hotel room service
Jay Sean & Lil'Wayne- Down
J.J- From Africa to Malaga
Ciara ft. Missy Elliot- Work



Kommentarer
Postat av: Larsson

Hmm, R'n'B... hoppar det den här gången ;)

2009-09-02 @ 18:14:21
Postat av: Mickan

hahah! FAAAN TAA DIIG!!!!:O :P

2009-09-02 @ 19:26:25
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback