[ [ Hej bloggen! mh! ] ]



Amandavardet


Detta är den mest pinsamma videobloggerska jag nånsin sett i hela mitt jävla liv! Visserligen har det väl säkert blivit hennes 'thing' nu liksom, men ändå!

"hei bloggen! mh! eh...mh! vet inte riktigt va jag ska säga....hihi...mh! eeh.. *tugga tugga* *drar sig i håret* *fixa till dom såkallade tuttarna lite* mh! eeh... "



Ett urval ur hennes kommentarsamling:

- har du tix? du gör konstiga ljud hela tiden

- ..du skrämmer mig.

- ååå jag skäms över att du är svensk


- vi Ser att du står i ditt badrum..



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha ja vad ska man säga.. finns gott om pantade brudar.. =)



Jadu jag går hemma och är sjukskriven pga olika hälsoproblem. Har haft det ganska kämpigt från och till ända sen jag hoppade av skolan i 9:an faktiskt. Mest pga hormonella problem. Det e konstiga grejer som händer i kroppen på mig, speciellt sen jag fick cystor på äggstockarna för två år sen. Men jag hoppas få ett slut på skiten snart.. Ska ta mig in till sjukan igen och kolla upp allt.



Och du jobbar med att packa bok-ordrar verkar det som?? =) Jag gjorde det en kortis på Seelig i Gåvan och fy fan va jag tyckte det va drygt.. =/

2009-09-13 @ 15:49:37
Postat av: Anna

Haha visst är hon jobbig! Jag får en sån stark känsla av att jag vill slå henne när jag ser hennes blogg... Jobbiga människa!

2009-09-13 @ 16:35:14
URL: http://annaooo.blogg.se/
Postat av: Mimi

Alltså, det är sorgligt.. men btw, du gör typ reklam för na i och med att du länkar na :p

2009-09-16 @ 13:52:36
URL: http://rivella.blogg.se/
Postat av: Mickan

Men jag vet Mimi! men det skiter väl jag i.. hon är ju så bäng så folk borde se na haha

2009-09-16 @ 18:15:05
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback