[ [ Ventilering ] ]


Fy tusan vad jag hatar att gå bakom folk på tex. en gångväg!
Jag brukar alltid dra på min nitro och svisha förbi dom fort som fan.
Men ibland är det FÖR pass stort utrymme emellan, för att göra det (om man inte vill typ springa förbi då dvs men det är ju lite löjligt) Men samtidigt för litet utrymme för att traska dom i röven hela biten.. haha.. fan..


Just nu HATAR jag även kunder också! Man undrar ju vad dom lider av alltså...
Varför uppger man -2 dagar innan kortet går ut- det gamla kortnumret??
En sak om det kanske är 2 veckor kvar tills det går ut, man har inte hunnit fått det nya kortet och bara glömt bort. Det kan jag köpa. Men när det bara är 2 dagar kvar har man fått det nya kortet. Så VARFÖR använder man då inte det, och klipper det förra??!
Inom loppet av 3 dagar har vi fått in 4-5 idioter vars kort gått ut 08/09...


Nu är min byrå klar :) Och ikväll ska jag smaska toblerone och kolla på Beck- The money man!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback