[ Äckelpäckel! ]


Fy fan. Jag har aldrig haft ett kylskåp som luktat värre arsle än det jag har nu!
Och värsta av allt är att jag inte kan göra nåt åt det, för det är materialet innuti som luktar!
Det bara vrider sig i magen när man öppnar kylskåpsdörren och ska ta ut nåt.
Har försökt skura med allrengöring bara för att det åtminstone ska lukta golvskur där inne haha..
Men inte fan hjälper det heller!
Det är så att man längtar nu tills det börjar lukta kylskåp där. Det som man annars spytt över!

Jag menar, det MÅSTE väl fan gå bort Nån gång tycker man.
Men nån som har ett  skynda-på-tips??


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men fan, har du inte fått ett nytt än?

Ett grej man kan göra är att skiva en citron i några delar och ställa in i kylskåpet. Det ska tydligen ta bort dålig lukt.

2010-04-05 @ 14:27:01
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback