[ Kämpa, dator! Kämpa! ]


Men nu tror jag alltså att min dator börja protestera rejält!
Det är som att den inte orkar emellanåt på vissa sidor jag går in på.
Som tex när jag har uppdaterat bloggen, och sen loggar ut, så att det kommer utomatiskt till bloggs startsida.
Mitt i allt när den håller på att ladda upp sidan, så "krashar" firefox och brutalt stängs ner.
Så var det inte förut. Då vart det endast så när jag skulle gå in på min RockYou pet på facebook.
(Ni som har FB vet vad jag menar :P )

Men... Det får bli en ny dator för skattekulorna helt enkelt ;) en bärbar!!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jamen visst e det! Skulle vilja ha ett sånt där Leila bakar-kök! Bunkarna är tyvärr dyrare än vanliga just för att det är klassikern Margrethe. Ibland kan man få syn på extrapris ute i affärer, men jag pröjsade så mycket som 249 för 4-liters, 199 för 3-liters och 159 för 2-liters. Det e svindyrt, men jag tyckte det var värt det eftersom de är jäkligt tåliga och hållbara och så har jag alltid velat ha såna. De finns på www.mikadesign.se i ännu fler färger! Där finns massor av annat fint oxå :)

2010-04-11 @ 16:49:25
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Och förresten! Jag har samma problem med vissa sidor på nätet just nu.. Helt oöjligt för mig att gå ut på Msn eller Blocket tex. Så fruktansvärt irriterande! Men jag har explorer dock..

2010-04-11 @ 16:52:25
Postat av: moa

prova att köra en diskrensning ;) funkade för mig =)

2010-04-13 @ 21:43:31
Postat av: Mickan

Moa: Vad är en diskrensning? haha

2010-04-14 @ 20:26:51
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback