[ Då livet var 'fläckfritt' ]


Jag saknar DÅ-tiden. Allt var bekymmerslöst.
Dom enda bekymmerna man hade, som man Då tyckte var världsliga, var om man skulle få lördagsgodis eller inte, problemen med läxorna som låg som en tyngd över axlarna och när småsyskonen inte lät en vara ifred.
Om man bara hade vetat Då vad fan Problem är 20 år senare, så hade man älskat livet!




Jag och mamma 1983 (eller jävligt tidigt -84) Bekymmerslöst..



Jag och brorsan 1988-89. Bekymmerslöst..



Utklädda små rackare. Runt 1989-90. Bekymmerslöst..



Med lillebror i famnen 1991. Med hetaste kläderna på mig.
Hemsydda av mamma. Bekymmerslöst..


Utanför gammelmormor 1992. Bekymmerslöst..




I planet med mamma och lillebror på väg till el. från Portugal 1994
Bekymmerslöst..



....sen blev man 15 år och några stänk av allvar hade börjat dyka upp.


Tack, det var allt för mig ikväll :)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag håller med dig Mickan, om man bara visste hur det skulle vara att bli vuxen, då hade man njutit mer! Önskar ofta man kunde gå tillbaks, eller att man fått glida omkring på en räkmacka i livet som vissa tydligen gör =/



Kul att se dig som 15-åring, det fick man ju aldrig se på riktigt! :)

2010-04-21 @ 20:33:50
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback