[ Vad fan tror dom?? ]


Tror dom retarderade jävlarna i Uruguai och Nigeria och vette fan allt vad det är, att man ska tro på deras jävla bullshit eller??!
Fast tyvärr är det fan allt för många puckon som faktiskt går på skiten...
Så förbannat jävla trött på alla dessa mail som skickas runt om att man ska känna sympati med deras jävla fejkproblem om ditt och datt, och föra över pengar till nåt jävla fejk-konto och sen är man körd.

Läste precis ett milslångt mail jag fått, med ämnet I NEED TRUST, från nån jävla Ahmed Shallaballa nånstans på jorden. Mailet slutade med ett kontonummer som man skulle föra över pengar på, och ett telefonnummer man skulle ringa.
Jävla fittnyllen säger jag bara.. Gå bara och skjut er själva istället med familjens hagelgevär...



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja men fy fan.. Fattar inte hur man kan va så blåst att man går på den där skiten..

Själv hade jag två puckon som ville lägga till mig på messenger igår, från NÅNSTANS i världen, som jag inte hade en aning om vilka det var.. Jag blockerade dem såklart men likförbannat fick jag ett virus i samma stund! Som tur var klarade mitt virusprogram att ta bort det.. Men va i helvete säger jag bara.. folk e störda!

2010-04-04 @ 23:26:53
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Mange

Haha så jävla underbart skrivet! Klockrent! liksom tror de man ska föra över 5000spänn eller! haha

2010-04-05 @ 00:42:31
Postat av: Mickan

Mange: menar det..! Men det är ju faktiskt vissa riktigt hjärndöda spån gör't tyvärr. Fan tragiskt..

"hej jag vill hjälpa en neger nånstans som jag aldrig sett i hela mitt liv. Jag bidrar med några tusen" GAH!!

2010-04-05 @ 01:10:31
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback