[ What the.. WHAT! ]


Haha fan vad lotto alltså.
För 10 år sen (år 2000) svarade jag på en spalt i en tidning där en tjej som var lika gammal som mig, skrev jättefina ord om sin relativt nyfödda pojke, och livet som ung mamma osv.

Jag minns hennes namn för att hon hette Anna.
Likså bebisens namn och deras efternamn just för att dom var så himla annorlunda.
Efternamnet var inte svenskt, och jag undrade jämt vilket land det var.
Vi skrev bara några brev sen dog det ut i sanden som alla 'brevvänner' jag haft genom alla år.

Jag kom att tänka på henne nyss, och skulle söka på henne på facebook. Inget resultat.
Så jag googlade på efternamnet utifall man skulle kunna se där vilket land det kommer ifrån.
Inget resultat.

Men istället hittade jag hennes son haha. På Svenska filminstitutet.
Det stog inte mycket info förutom hans för och efternamn, och även födelseår 2000.
Han ÄR (I know it) den enda i Sverige som heter så, och dessutom född 2000.
Så nog fan var det han allt. Han hade en roll 2006 i en liten kortfilm.
Som dessutom fanns med på youtube!

Så nu helt plötsligt har jag sett honom och vet på ett ungefär vilken nationalitet hon har iallafall!
Cooolt....



Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det måste varit luftbubblor.

Den blev värre och värre ju längre den stod i kylskåp.Jäkla maxi!!!

Alla gillade ändå min tårta bäst :-D

2010-04-06 @ 06:59:45
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: F

hacker ;)

2010-04-14 @ 19:07:30
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback