[ En halvuppdrucken gin & tonic ]





Veckans lördag spenderades hos Mimi och Johan.

Vi drack vin och öl och spelade Buzz. Jag har aldrig vunnit i det spelet.
Skulle vara trevligt NÅN gång.. men.. man kan ju inte kräva allt här i världen..
Mimi gick och la sig före oss och vi satt uppe ett bra tag till. Sen började jag må illa när jag satt på toan.
Usch tycker inte om sånt! Det händer nästan aldrig att jag spyr på fyllan, bara dagen efter när jag är bakis.
Men nu hade jag druckit såå skitdåligt med vatten dagarna innan, och jag sulade trots allt i mig nästintill 2 vinare.

Sen minns jag inte så mkt mer än att jag satt i soffan och gäspade.. sen måste jag ha däckat.
När jag vaknade kl 13 idag hör jag snarkningar på golvet.
Kollar ner och får se Johan ligga där med min tröja på sig, som han lånade på kvällen när vi var ute och rökte.
Tvspelet var på, kontrollen hade laddats ur, alla lampor var tända i hela huset, en halvuppdrucken Gin och tonic och en orörd skinsmörgås låg vid hans plats. Haha..

Vad har ni själva gjort i helgen?



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback