[ Första kryssningen utan ragg? Hell no! ]


"Mickan, om jag ska vara ärlig så tror jag nog tyvärr det här kommer bli din första kryssning utan ragg.."

Nehe! Tji fick hon! Jag fick 2! Kryssningen började väldans dött, men när vi stog för efterfest så blev det världens liv i korridoren. Och det här är nog första ggn jag verkligen hållt till 100 % vad jag sagt;
"Fan vad jag ska röja!"

Vi slutade dricka runt 8 (om inte senare tom) och båda två var fulla som svin. Men kul det hade vi!

Vi vaknade kl 16.20 och hela andra dagen var förstörd. Det var bara att klä på sig, ila ner och käka en räkmacka och sen till hytten och packa sina saker och dra. Hahah. Men TACK OCH LOV mådde jag bra! Jag fick en liiiiten bakissläng på bussen, men det gick över rätt fort.

Nu måste jag slänga mig i säng, ska upp halv tio och sen fara till Fotgängar'n för att vara barnvakt :)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback