[ Hjälpa mig, nån..? ]


Jag har lite beslutsångest. ARGH!!
Eller besluts och besluts, jag kommer ingen vart med packningen.
Funderar på om jag bara ska skita i onödigt övertänkande och ist tänka:
"Men SO WHAT om jag skulle glömma min blomring??"

Men jag tycker inte om att packa! Jag gjorde det när jag var yngre. Då skrev jag packlista 1 månad innan och packade (och då vääldigt onödigt mycket) 2 veckor innan vi skulle åka. Fast då kunde det också förvisso handla om 2 veckor i Portugal typ. NU handlar det om 1 dygn på Östersjön..

Förstår ni hur sjuk man är?

Man skulle packa som en kille. Då skulle livet varit enkelt;
En ryggsäck med 1 par rena kallingar, en ombytes tisha, hårgelé och några kådisar :P



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback