[ Att det alltid ska styckas! ]


Den här Joakim Ericsson.. Varför? Jag menar va faan??
Varför ska mördare envisas med att hacka sina offer i bitar?
Räcker det inte med att ni har släckt livet på dom eller va??
Fan man mår ju illa på nytt.. Jävla nyllen alltså!

Först ska man över huvud taget ta ifrån nån annan sitt liv, för att sen göra småbitar av personen..
Gah!! Jag förstår inte grejjen! Det måste ju vara svårt också liksom.
Det är ju inte bara att slå sönder som om det vore en porslinsvas direkt!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Taaack!!

Väldigt ovant måste jag säga och jag glömmer dom jämt och ständigt men man vänjer sig väl säkert.

Ska prova linser också.

Kram

2010-12-17 @ 19:20:44
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback