[ Vems 5 minuter??? ]


Vad i helvete?? Nu är jag riktigt jävla schalur alltså..
Satte på en kanna kaffe för nån timme sen.
Tog en kopp och gick ut kollade på det jag missat av Julkalendern hittils.
Gick nyss in i köket igen och skulle ta en kopp till, står där i godan ro och gäller upp kaffe, då jag hör ett svagt tickande.. Kollar upp på fläkten och ser att min äggklocka bara helt plötsligt är ställd på 5 minuter!?
JAG har inte rört den! Jag har ju bara varit hemma i några timmar! Och alldeles nyss ringde den.
Fick en liten rysning när den ringde.. Den ska inte ringa Nu liksom!

Vad fan! Låt mig va, spökjävlar!! Dra till nån som uppskattar er för fan...
Såvida det inte är Pelle då som är här och härjar.
Det får han, men då ska jag fan veta 100 att det är Han också!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha ja jag vet. Det blev ett vitt rektangulärt kakel med fasade kanter. Lite lantligt. Blev bra!

Har du fått upp tapeten än då?



Oooo va roligt med oinbjudna gäster :) Jag bara väntar på att saker & ting ska gå i kras av sig självt här hemma snart, eftersom det alltid är nån som besöker mig runt jul!

2010-12-04 @ 18:37:56
Postat av: Anna

Kan berätta att du inte är ensam om spökerier! Här om dagen plockade jag lite i Filips rum innan han skulle hämtas hos dagmamman. Hunden låg en trappa ner i hallen. Det sista jag gör är att ställa tillbaks hans fåtölj och fixa mattan, samt lägga upp ett gosedjur i fåtöljen. När vi kommer hem står fåtöljen en meter ut från väggen, mattan liger uppvikt och gosedjuret på golvet. va fan ?! läskigt...

2010-12-04 @ 21:01:16
URL: http://AnnaOhlen.com

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback