[ Är det envishet allt handlar om?? ]


Jag har inte gett mig, att försöka kolla om skärmen vill ge med sig igen.

Och nu 'funkar det' igen! Vågar dock inte logga in på msn.
Jag får för mig att om jag är så snäll som möjligt och har så lite saker uppe som möjligt, så kanske den är snäll tillbaka. Verkar så hittils iaf.

*KNACK KNACK KNACK!!*

Men detta hindrar ändå inte mig att skaffa en laptop.
Funderade idag och jag ska fan köpa en laptop på avbetalning.
Om jag köper en för typ 3-3.500 kr och har avbetalning i ett år så blir det inte så mycket.
Och jag behöver heller inte nån värstingdata. Jag surfar ju bara, msnar och använder winamp.
Så varför ha nån svindyr med bättre kvalle än jag kanske egentligen behöver?



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback