[ [ Can't get it out of my head! ] ]


Min bror är tillsammans med en 38 åring! Inget fel i det tänker ni nu, men när jag säger att han fyllde 18 nu i december. Då tänker ni annat. Egentligen inget fel i det ändå, självklart tycker ju han att det är asnice och att det inte kan bli bättre, så jag förstår Han. Och visst, lammkött gillar väl alla kvinnor. Men inte 18årigt lammkött. Det är lite Too young känner jag. Hon borde egentligen se honom som ett barn liksom. Hahah. Så henne förstår jag inte riktigt om jag ska vara ärlig. Har lite svårt att släppa det där.

Men.... Jag ska inte klaga Allt för mycket, jag som inte ens har nån själ alls att dela mitt liv med haha =/

Det slutar säkert med att JAG sitter där- 50 bast "som en gammal nucka med 15 katter och inte haft sex på 20 år" som L trodde om sig själv för ett par år sen hahah.
Life is hard. Get use to it!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback