[ EJ okej att shoppa med tom plånbok! ]


Vad i helvete?!
Varför gör jag så här? Tidigare idag ägde jag 250 spänn.
Skulle ta en fika med L på stan efter jobbet. Men vad gör jag? Jag shoppar en kjol och knästrumpor!
Det blev varken ipren (som jag skulle ha köpt) eller att spara dom sista kronorna till nästa månad, vilket jag hade tänkt då jag ska till tandläkaren 4/3.



Och på tal om Amsterdam.
Trots att jag egentligen inte har nån anledning till det än så länge, förutom mina tankar, så tror jag att jag kommer ta mig dit ändå!
Jag ser en massa tecken överallt förstår ni.
Löjligt, jag vet, men jag tror det är mitt sätt att hantera att jag egentligen vill klättra på väggarna.
Idag hade vi en order till nånstans i Holland.
På promenaden ner till stan får jag syn på en biljett nertryckt i snön.
Får syn på ännu en biljett i snön på vägen till bussen efter fikat.


Och mjölk är vitt. VITT VITT VITT!!


Kommentarer
Postat av: Petri

Jaha så du är också med i oekonomiföreningen? Pengar kom till bara för att såna som du o jag ska kunna längta till nästa påfyllning. vad vore livet utan längtan? eller hur?

Mvh Petri

2010-02-19 @ 18:49:12
URL: http://blogg.passagen.se/irtep86/
Postat av: Mickan

ja precis..! men sen är ju jag jäävligt osparsam också :D

2010-02-19 @ 20:07:08

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback