[ En resumé över min syn när jag vaknade,.. ]


Hahaha!
Det första jag ser när jag vaknar är... Blodiga knogar på ena handen.
Kommer in i badrummet och det ligger strumpor på hela badrumsgolvet.
Går in i köket och städskåpet är öppet och verktygslådan är utdragen och massa verktyg är framdragna.

Jag har inte minnesluckor, så jag vet precis hur allt gick till, men det var en rolig syn det första man såg när man vaknade.

Blodet kommer från att jag är så jävla torr om händerna, och igår fick spricorna nog.
Verktygslådan pga att min dragkedja (som redan är lite knas) pajjade igår när jag skulle sätta på mig jackan efter krogen.

Och varför det ligger strumpor i hela badrummet är för att jag hade 3 par på mig igår, då mina stövlar är en liten aning för stora.

Men kul det hade vi! Jag har inte garvat SÅ jävla mycket på länge! Kommer ha träningsvärk i en vecka.
Länge leve BIGGAN! :)






Jag ser självklart FÖRJÄVLIG ut men det bjuder jag på. Ni kan kolla på Biggan ist..



Kommentarer
Postat av: Petri

Så det blev fylla o slagsmål? blodiga knogar? torra händer? sämsta ursäkt jag hört :) hahaha

2010-02-28 @ 16:26:23
URL: http://blogg.passagen.se/irtep86
Postat av: Mickan

hahhah... :P

2010-02-28 @ 19:22:05
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Daniel

hehehe borde ha varit med å supa!!

2010-03-02 @ 16:23:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback