[ Får man verkligen mask... ]


...i magen om man äter snö?? Eller är det bara en lögn som man vart itutad som barn, för att undvika att stoppa det i käften? Tänkte på det häromdagen. Jag har nog aldrig riktigt fått ett vettigt svar på det. Jag veeet, justfuckinggoogleit.com, men jag tyckte det kunde vara ett bra bloggämne så här på kvällskvisten. Visst, inte en jävel som sitter på en fredagkväll kl 23 och läser bloggar, men Nån dag kanske ;p

Men Du där ute som faktiskt gör det och dessutom har ett vettigt svar på min fråga får gärna slänga in en rad! :)


Trevlig fortsatt kväll på denna nystartade helg!  *vink vink*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback