[ Hur fan..!? ]


Är det nån mer än jag som får förfrågningar på msn var och varannan dag från nåt jävla nylle nånstans som snackar engelska!? Syrran råkar också ut för det, hon hade frågat en kompis som sa att det är idioter som vill sälja camshows och sånt crap..  HUR FAN FÅR DOM TAG I ENS MSN!?? Jävla idioter.
Jag har tyvärr inte lagt mer än 2 stycken på minnet:

[email protected]
[email protected]

Men dessa två vet ni att ni kan tacka nej till iaf! Sen om ni inte gör det ändå sen, är väl eran sak...




Ikväll blir det väl lite melodifestival antar jag. Lite godis, chips och dip. BaraMedSigSjälv- mys!
Men då vill det sig bara också att man ska ta sig ut. Men det ska väl inte vara några problem tycker jag! :O


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback