[ Lite lite frustrerande faktiskt... ]


...att man inte känner nån som typ lever för det impulsiva (eller hur man säger) haha.
Kände man nån 'sån', så hade man ju garanterat haft 1 Säkert kort till Amsterdam i sommar.

Fullt förståligt att folk funderar och drar ut på tiden med att bestämma sig, det tycker jag om! Så inget ont om det, hellre så än 5 pers som är skittaggade och jättepå till en början, för att sedan banga ur, DAGEN innan, varenda en liksom. Sånt får jag spel på.

Men... Det hade ÄNDÅ varit trevligt nu i detta skede om man hade haft åtminstone en, EN (!) person som redan sagt Ja till 100 % och dessutom håller det (A)

Så ja, en impulsiv figur med andra ord alltså.

Fan Mimi!! Varför är du bara torsk på hårdrock!? *fäller en tår*
Du hade ju varit räddningen annars! (Kom på att jag faktiskt har syster min som impulsiv, men ist hatar ju hon trancemusik. SJÄLVFALLET!)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback