[ Sömn-smsning ]


KAN va.
När jag vaknade för en stund sen, såg jag att mobilen hade inkorgen uppe. Vad har jag hållt på med?
Jag har nog smugit in i sömnen befarar jag. Hahah.
Att jag inte kan låta saker vara ifred när jag sover. Ska det vara så svårt!
Börjar ju faktiskt överväga starkt att rigga en kamera under natten bara för att se hur man håller på :)


Flurran ikväll! ÄN så länge inga tecken på nån som bangat! Pjuuuh... (PEPPAR PEPPAR!!)
Men innan vi knatar till Uppsalas köttmarknad (säger folk. inte jag) så ska vi ta en sväng på O'connors.
Där kan det också vara kul ibland. Önska oss lycka till, och att jag får med mig nån hem inatt!

Ses och hörs!  *vinkar*



Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till!! ;) Håller tummarna för dig. =)

2010-02-27 @ 12:28:53
URL: http://annaOhlen.blogspot.com

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback