[ [ Vita stövlar och Inspire ] ]


Har nu hämtat ut mina vita stövlar från www.cutesygirl.com :)
Och hör och häpna, dom passade!! Tog strl 8 som tydligen numera är 38-39 i eur. Förr har det ju alltid varit runt 6an. I fötterna satt dom perfekt, men en liten liten aning tighta i vaden, men ingen större fara. Dom går ju ut sig lite med tiden också.

Sen har jag även min parfym nu som jag beställde förra söndagen från www.parfym.se. Beställde ihop med Mimi så dom kom i mammas brevlåda. 29 spänn i frakt och priserna ca 30-40 % billigare än i butik. Min Inspire från Christina Aguilera gick på 199 kr. Great!






Veronica var in till jobbet idag med sin lilla NN, som nu fått namnet Viktor. Så liten och näpen alltså!



Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; ja asså, de e ju inge fel på den...utan ja vill bara ha något nytt...less på att se denna nu!

2010-02-02 @ 19:08:32
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback