[ [ Det här händer fan inte!! ] ]


*nyp nyp i armen*
Min mobil är pajj, totalt jävla stendöd! Av INGENTING! Och alldeles nyss såg jag även att displayen helt plötsligt är trasig!? WHAT? Den var ok när jag kom hem från jobbet, och har inte heller fått nån smäll under tiden jag varit hemma. Så jävla skumt!
Så nu har jag varken kylskåp eller mobiljävel..
Jag har redan haft ett gråtblandat raseriutbrott. Så jag tror jag bara tar och skrattar ihjäl mig nu ist- med en 'smula' ironi i.

Och dessutom, VAD fan är oddsen att allt skit som har med pengar att göra, händer jämt på samma jävla gång OCH när man har/när som helst ska ha PMS !?


Är så jävla less nu. Jag orkar inte just nu inte bry mig. Väntar spänt på att datan och hemtelen ska kola nu också.



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback