[ [ Det var Det året det... ] ]


Nyårsafton 2009 bjöd på en mini-bal hos Jenny och Micke tillsammans med paren Jenny och Sebbe och deras lilla knodd, Mickes bror Tobbe och hans norska tjej Linda, Lindas syster Anette och hennes kille (som jag inte minns namnet på nu!), Jag och Linda.

Till förrätt serverades det Kräft-panacotta med ruccola, varmrätt- Helstekt rostbiff med potatispirog fylld av rotfrukter och till det en rödvinssås med choklad i (ME LIKE!) och sist efterätt Daim-cheesecake

En skitmysig kväll med en helvetes massa dans på övervåningen senare in på natten! Jenny och Micke vaknade upp med träningsvärk i vaderna :) Så kan det gå.. Men det tror jag nog det var värt!

Bilder dyker upp senare. Måste bara få in dom i datan och vet inte om jag har orken till det just nu.


Simma lugnt och ha en fortsatt trevlig nyårsdag!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback