[ [ Efter regn kommer åskvädret ] ]


Bättre veckor har man ju verkligen haft!
Verkar som att ingenting är till nåt bra. Det fuckar ur, saker går sönder, dagar och tider blandas ihop och Fan o hans moster!

Jag använde mig tidigare idag av ordspråket  "Efter regn kommer solsken" men... Jag tror jag tar tillbaka det nu. Det ordspråket betyder fan inget i mina öron längre!



Jag ska vara polsk hora på lördag. Och Mimi ska vara min pimp daddy.
Synd bara att man inte är gulhårig i skallen.. Men det får la gå ändå!

Det är en rolig utklädnad, och vi har i stort sett redan alla tillbehör- med lite hjälp av mamma och Wille dvs.



Kommentarer
Postat av: Larsson

Vad kostar en timme? =P

2010-01-22 @ 18:32:54
Postat av: Mickan

hahah!

2010-01-23 @ 01:29:25

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback