[ [ Fullspäckad dag ] ]


Hur fan ska jag orka detta idag? Kommer säkert få en snefylla ikväll. Sentimentalitet på hög nivå eller nåt, jag och syrran sitter och gråter ikapp eller nåt dyligt om div fjantiga saker :P Nej det ska vi väl inte hoppas på..
Vi ska på maskerad, och som sagt så ska ju jag vara Mimis hora.
Bilder bifogas imöra!
(eller i övermöra)

Dagens planer-

Snart åka ner och möta pappa på stan
Vi ska fara hem till min farbror som fyller 50 imorn och har öppet hus idag.
Jag ska väl ta nån öl, säga grattis och sen far jag ner på stan igen.
Går hem till mamma och påbörjar utspökandet av oss två.
Fara iväg till Ramsta bygdegård och leva loppan några timmar.



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback