[ [ Glömde ju berätta... ] ]


Att jag faktiskt har varit duktig idag. (ja, Igår då om rätt ska va rätt)
Riktigt duktig om jag får ega till det lite.
Då jag har whinat av mig rätt mkt emellanåt här när jag vaknat sent på min lediga tid, så gav jag mig fan på att göra nåt åt saken nu.

Jag gick upp kvart över 10 imorse.
App app app app vänta nu, jag är inte klar än!  15-20 min senare var jag på väg till affären för att köpa frukost. Det ni! Det var kallt, snöade, tårarna rann för att jag var rätt nyvaken, jag var nyvaket svullen runt ögonen, Men jag gjorde det.. jag tog mig ut.

När jag kom hem åt jag min jättegoda frukost i godan ro till den animerade filmen
The Wild. Den var bra faktiskt. Men påminde mkt om Madagascar. Kl 13 ringde Johan hux flux och hade Wille med sig i släptåg. Dom hjälpte mig att sätta upp min nya taklampa i köket, och stannade hela dagen. Jag bjöd på pizza på kvällen.




Btw. Måste ju bara säga att parodien av Det här offret i den nya Ica-reklamen äger ju! Så jävla guld.. haha



Kommentarer
Postat av: Larsson

Kom ihåg var du såg det först ;-)

2010-01-03 @ 15:40:42
Postat av: olatidman

sv: jofan nyår var helt perfekt, julen var inte hel fel den heller. hur hade du själv då?

2010-01-03 @ 19:09:06
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: olatidman

fan va härligt, min var också riktigt nice blir bäst när man inte planerar för mycket tycker jag, då blir man inte heller besviken:P

2010-01-03 @ 19:14:20
URL: http://tidman.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback