[ [ Han måste fan skämta ] ]


I april 2009 fick vi ett läs-ex av en ungdomsbok till jobbet, som handlar om 4 tjejvänner, och en av dom hittas av en annan i gänget- död, inlindad i plast och flytande i sjön.

Den lät skitbra och jag blev apnyfiken och var bara tvungen att låna hem och läsa. (Jag är dessutom verkligen ingen bokläsare!) Så min påskhelg bestog av sträckläsning. Men.. Det visade sig att svaret inte framgick i den boken! Det var alltså en fortsättning...

Damn!
tänkte jag då. Här har man legat och tokläst helt i onödan alltså!


Sen dröjde det flera månader tills Erika hade beställt in dom.
Och då får jag se att det var 3 fortsättnignar!
'Ska jag alltså behöva läsa 3 jävla böcker innan man får reda på skiten!?
'


Så jag började läsa bok nr 2, men tröttnade, och gick flera månader till.


Först Nu för några v sen har jag fortsatt läsa dom igen, och vad upptäckte jag nyss när jag läste ut sista boken? ÄNNU mer fortsättning!! Jag tror jag smäller av! Här har man gått och väntat spänt på att få veta i "sista" boken. Trodde jag... Det är tydligen i den 5e boken som man får reda på det, och den har tydligen inte ens kommit ut ännu.

Så jävla frustrerande.....




För den som är intresserad så heter serien  TRE
(som jag för övrigt kan rekomendera starkt faktiskt)




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback