[ [ Raka vägen från USA ] ]


Detta är vad jag svamlade om inatt. Då jag har bestämt att jag SKA till Sensation White i sommar så köpte jag dom här igår. Kostade 19.99 $  (ca 140 kr, och dom var då nedsatta från 24.99 $) och med frakt så gick kalaset på 390 kr. Tycker jag inte var så värst farligt för att beställa från USA. Och jag gillar dom skarpt :)

Anledningen till att jag beställde så tvärt, var för att jag suttit i över en timme och bara måfå-kollat efter vita stövlar -vilket inte var lätt!- Så för att då få ännu mer press på mig att verkligen ta mig till S.W så köpte jag dom på en gång. Kan verka lite galet kanske, men jag vill verkligen dit! Så ni vet...

 

See you in Amsterdam!  (?)

 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jamen dem va ju skitsnygga.. hoppas dem passar!

2010-01-13 @ 22:45:32
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback