[ [ shit shit shit ] ]


Hur fan ska jag bete mig. Jag har bakfullat hela morgonen och spytt som en gris. Om en timme blir jag upphämtad av pappa för att åka å äta hos farmor! :O Det klarar ju inte jag nu i detta skede. Och jag tänker ju inte direkt ringa och säga att jag inte följer med. Faan... Hur ska det gå i bilen..? Ska han behöva tvärnita på e4an för att jag måste kasta mig ut och lägga en kaka i snön hahah

Jag mår inge bra iallafall... får inte ens behålla vattnet jag dricker mellan varven!



Kommentarer
Postat av: Moreno

Sv: Det är inte sent att åka pulka, hoppas bara snön finns kvar :)

2010-01-06 @ 20:37:04
URL: http://afilaow.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback