[ [ Soliga 30 Januari ] ]



Nu tänker jag göra en  'Hur-många-läsare-har-jag-egentligen-på-en-dag?'

Så alltså...
Kan inte ni som besöker denna blogg idag slänga in en liten kommentar idag?
Så man får se med egna ögon! :) (Hahaha och bara för det kommer det inte vara ens 1 läsare just IDAG)



Nej... Nu får ni faktiskt ursäkta. Nu har jag annat att dona med. Måste snart springa till bolaget och köpa vin. Ännu en helg när man springer där som en annan fåne, vid lunchtid hahah. Och dessutom hade Sonny sett mig förra helgen. Jag hade bara knatat förbi helt lobotomerad tydligen, när han försökt fånga min uppmärksamhet. Jag skyllde på att jag var nyvaken ;)


Tjing! Tjing!



Kommentarer
Postat av: Larsson

Räknas det fortfarande som "idag"? =)

2010-01-31 @ 00:58:35
Postat av: Mickan

aarå... men då¨alltså.. jag har EN läsare (tragiskt :P). som jag dock dessutom redan visste om.

2010-01-31 @ 23:28:42
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback