[ [ What's going on here?? ] ]


Detta har hänt: Igår stog databordet 20 cm utdraget från väggen när jag vaknade.

Vad hade hänt Idag då, när jag vaknade??

Två receptblad låg brevid mig i sängen, som att nån skulle ha föst ner dom från databordet bara. Sängen står precis brevid. Och det skumma är.. att kameran låg ovanpå dom igår.

Har Jag fått nå ryck och börjat leva rövare i sömnen, eller är det Nåt här?!

Prata. Det kan jag banne mig göra i sömnen så det räcker och blir över, men just att ha massa saker för mig när jag sover, det har jag inte gjort på evigheter. Börjar bli lite skumt nu känner jag.



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback