[ 10 juli 2010 ]


Nu skiter jag i om jag är en hatisk jävla bitterfitta.
Men jag har SÅ jävla lite motivation just nu till allt möjligt.
Jag har nog världens tråkigaste jävla pissliv ever.
Är så förbannat trött på att vara Jag så det är inte sant åt det!
Jag bara äter, sover och röker. Jag gör inte ett skit annat.
jag är ju för fan inte ens glad om dagarna!
Jag är på dåligt humör jämt och allt är bara ofta skit och inget passar.
Är det för varmt är jag hatiskt, är det för kallt är jag för hatisk.
JAG VILL FÖR FAN INTE ENS VARA KÄR!!
Då kan man ju bara dra slutsatsen att jag nått den satans gränsen..

Vad fan är det o höja flaggjäveln för liksom??
Jag drar fan snart.



Kommentarer
Postat av: Petri

bara rullator som fattas? jaga skrikiga småungar på gatan? skälla ut ungdomarna som står i hörnet o smygröker? Ålderstecken eller bara trött? :)

2010-07-15 @ 13:40:57

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback