[ En dag med bärnstenar ]


Vilken röta jag har då!
Denna parfym beställde jag på nätet häromdagen. Bara chansade hej vilt med doften, gick bara efter texten där det stog vilka dofter den innehöll. Var ett riktigt bra köp! Den är den godaste jag har just nu i skåpet, och då är det inte för att jag bara är less på dom jag har. Så jag ska nog fortsätta beställa på nätet och bara chansa :)







Var och hälsade på Familjen Bärnsten igår. Loke börjar göra framsteg! Nu är det inte långt kvar till han tar dom första stegen, han kan stå nu i några sekunder utan att nån håller i, och han kan gå, bara man håller i EN hand. Duktig kille :)







Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sidan hette www.mikadesign.se om jag inte minns fel! :)

2010-07-02 @ 16:58:00
Postat av: Petri

Läste om en parfym för tjejer i raggartagen.... :) http://www.vulva-original.com/en/#/home/ har inte träffat nån med den på sig dock :) ska visst funka på oss killar :)

2010-07-03 @ 00:12:45
Postat av: Mickan

Är den på riktigt eller är den bara parodi..? hah.

Varför gå runt o lukta fitta liksom..? jag vet att det finns såna där escenser som ska dra till sig grabbs (som för övrit bara är bullshit) men dom luktar ju inte fitta som det verkade som att den Här skulle göra 0.o

2010-07-03 @ 13:26:05
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback