[ Miss Pathetic ]


Fy fan vad patetisk jag är, hur ska mitt liv sluta..
Låg i godan ro i soffan, smaskade Cheesecrunchers och kollade på  Supersize vs. Superskinny..
Får syn på nåt stort konstigt svart som rörde sig, uppe i taket brevid lampan.
Fick panik, eftersom man inte ser insekter hemma så ofta numera.
Försökte kolla närmare vad det var, men det såg riktigt skumt ut, och stort!
Tog till både hårspray och luftfräschare, var även på väg att sula iväg en mandarin på han, men vågade inte riskera att missa, så fanskapet skulle flyga iväg och bort ur min åsyn.
Tillslut satte han sig på väggen i ansiktshöjd, vågade inte kolla nära, men drämde en Elloskatalog på idioten och sprang iväg. Vågade mig fram efter en kvart och vad får jag se??!

En helt vanlig jävla mygga!! HAHA!
Den var jävligt mkt större än dom brukar, den största jag sett faktiskt, men det var en fucking MYGGA!

Hur jävla fånig får man bli? Det här tog fan priset..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback